måndag 15 februari 2010

Längtar...

Om 2,5 dagar, eller om 80 timmar, lämnar jag detta kalla och karga, men ack så vackra land. Nu är det nära och jag nästan hoppar i stolen jag sitter på just nu - åh så spännande!
Nu behöver jag inte längre säga "om två veckor så", eller "om en vecka ska jag", nu kan jag säga: på lördag ska jag och David ha vänner över på en drink och tilltugg. På lördag - om några dagar alltså! Tjohoo!!! I can't wait!
Flyttlådorna kom idag och sitter säkert i lägenheten i Nantes, alla papper från arbetsförmedling och andra instanser är ordnade. Nu ska jag bara packa om lite och off I go.
Fortsättning följer...
Tjingeling for now,
Tina

1 kommentar:

  1. Hurra!!! Tack för en trevlig fikastund idag. Det kändes väldigt vemodigt att vinka av dig vid bussen, men jag ser fram emot att läsa om dina äventyr i Nantes :D

    SvaraRadera