tisdag 13 mars 2012

Vår/Sommarväder

Ville bara säga hej och att termometern visar på 25 grader i solen idag! Helt underbart!

Ska snart iväg och jobba. Har faktiskt muntligt sagt upp mig idag. Jag ringde till min arbetsgivare med nedklottrad text vad jag skulle säga (det blir liksom extra nervigt att säga upp sig på ett språk man inte bemästrar fullt och måste därför skriva ner ord för ord).
Men jag fick fram mitt budskap och en personalanställd skulle ringa mig nu på eftermiddagen, men det har han inte gjort. Får väl se om han ringer imorgon, hoppas det, så vi får det avklarat. Tyvärr är det mycket administrativt tjafs som väntar nu och det är mindre kul, men nu är det igång i alla fall. Har därför inget datum heller för när jag arbetar min sista dag.
Puh.

Ha det!
Tina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar