onsdag 29 februari 2012

Skottdagen

Måste ju göra ett inlägg på denna exceptionella dag, som bara finns vart fjärde år!

Inget speciellt har hänt precis. Hm.
Jo, vi ska till Rom i början av juni! Har aldrig varit där och det ska bli jätteskoj. Vi åker dit över en långhelg, torsdag till söndag. Det ser jag fram emot.
Oh, ja just det ja (nu kommer jag på hur många saker som helst), mina päron hälsar på i maj, inte att förglömma, men höll nästan på... oops. Det ser jag verkligen fram emot! Vi planerar för fullt de dagarna de är här.
Davids föräldrar hälsar på i april, så våren är uppbokad med skojigheter. Det tycker vi om!

För övrigt träffar jag en rådgivare en gång i veckan för att målinrikta vad jag vill göra i framtiden, och jag måste säga att jag kommit en bit på väg. Nja, jag vill inte avslöja nåt ännu förrän allting klaffat med administrationen och finanserna. Haha! Nu blev ni allt nyfikna!

Jobbar fortfarande i ostbutiken... men är väldigt beredd på att säga upp mig. Jobbar med kärlekssajten och det funkar finfint. Har precis avslutat mitt jobbpass för idag så att säga och ska skicka iväg fakturan imorgon. Kul!

Ha en fortsatt trevlig kväll!
Tina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar