tisdag 22 februari 2011

Drottningen av Nantes


Drottning för en kväll


Kärleksrosor


Jag hittade den!
Det var jag som kammade hem kronan när jag upptäckte den lilla porslinsfiguren i min kakbit när vi festade på en sådan som efterrätt en fredagkväll med vänner. Roligt hade vi och jag kände mig riktigt avslappnad i konversationen denna gång än någon gång tidigare, gött!

Den 18 februari firade vi att jag bott i Frankrike i ett år! Jag fick en härlig bukett rosor av David och de står sig än. Visst är de vackra?

Igår köpte jag ett träningskort och tränade samtidigt, åh vad skönt att röra på sig! Jag blir lika glatt överraskad varenda gång jag börjar träna, när jag egentligen vet hur jäkla bra och viktigt det är att motionera. Det är märkligt hur jag kommer in i perioder av slöhet, olust och glömska då jag inte tränar, och så undrar jag varför jag har lite krämpor här och var... är det nån som känner igen sig? Det finns säkert ett bra talesätt för detta beteende som jag inte kommer på just nu. Nån som känner sig manad? Lägg en kommentar vetja!
Det finns verkligen ingenting dåligt med att träna, ingenting! Och ingen ursäkt heller för att inte göra det. Det är inget att analysera över, det är bara att sätta igång! Just Do It!

I veckan får vi svenskt finbesök i form av Anders, yeahh! Ska bli kul att träffas och visa honom runt lite!

Ha det så bra,
Tina

1 kommentar: